Stellaris: Galaxy Edition [Steam]

1 229 Kč
Cena bez DPH: 1 016 Kč

Kód produktu: 435198
Paradoxnevhodné pro věkovou skupinu nezletilých do 7 letanglická verze
Hra vyžaduje připojení k síti internet a aktivaci v systému Steam!

Stellaris: Galaxy Edition [Steam] [PC digital]

Vážení zákazníci! Momentálně probíhá překlad daného zboží, za připadné nepřesnosti se omlouváme.
Před odesláním objednávky se obraťte na zákaznickou podporu.
Hra Stellaris je impozantní strategie na galaktické úrovni. Prozkoumejte širou galaxii plnou divů. Studio Paradox Developement, ve kterém vyrobili série Crusader Kings a Europa Universalis prezentuje Stellaris, evoluci žánru "grand strategy" s průzkumem galaxie ve svém jádru. Hra představuje hluboký strategický herní styl, obrovský výběr mimozemských ras a mluvení příběhu, které je postaveno v popředí. Hra Stellaris má hluboký, náročný systém, který odměňuje intergalaktický průzkum při tom jak procházíte, objevujete, ovlivňujete a zjišťujete více o velkém množství ras, se kterými se setkáte během vašich cest. Vyryté vaše jméno napříč kosmem odhalováním vzdálených nebeských základen a celých civilizací. Budete expandovat za pomoci války, nebo cestou diplomacie pro dosažení vašich cílů? Žádné dvě hry nikdy nejsou stejné: Nikdy se ve vašich cestách nesetkáte se stejnými mimozemskými rasami. Hluboká diplomacie: Aliance, federace, mírové vyjednávání a všechno co jste se naučili očekávat od PDS her. Objevy: Vyšlete vaše vědecké lodě pro objevování tajů galaxie a zažijte nespočetné rozvětvené příběhy. Designér lodí: Navrhněte vaše lodě a sledujte jak ničí nepřátel s neustále více vyspělými zbraněmi a přístroji. Vyspělý výzkum: Velký strom technologií s určitým stupněm náhodnosti. Některé technologie musí být reverzně navrženy, některé nesou velký risk a mnoho umožní další vylepšení. 3 druhy FTL: Váš výběr druhů vesmírného cestování (Hyperlane, Wormhole nebo Warp) drasticky ovlivní vaši hru. Udržte vašich obyvatel šťastných: Segmenty populace mohou být nespokojené a zazlívat Vám specifické věci. Vyhovíte jim, nebo je nemilosrdně rozdrtíte? Tvorba ras: navrhněte vaši vlastní rasu se speciálním vzezřením, směsí mravů a ​​charakterových rysů, které preferujete. Galaxy edice obsahuje: Originální digitální soundtrack: Soundtrack Stellaris nabízí dvě a půl hodiny původní hudby včetně bonusových skladeb a alternativních verzí, které hra neobsahuje. Skladby, které sestavil Andreas Waldetoft, jsou po částech uvedeny Braniborská státním orchestrem ve Frankfurtu a Miou Stegmar. Při fúzi orchestrálních a elektronických zvuků lze slyšet témata, které evokují dalekosáhlé zkoumání vesmíru. Zahrnuty jsou soubory MP3 a bezztrátové soubory FLAC. Exkluzivní rasa mimozemšťanů (dekorační DLC): Kolonizujte nepoznané a vybudujte slavnou říši pavouků! Přidejte do své hry novou mimozemskou rasu s unikátním arachnoidným vzhledem. Pokud se vás vaši přátelé zeptají, jak jste se zmocnili těchto vesmírných pavouků, řekněte jim o nabídkách na internetu. Digitální sběratelská kniha: Připojte se k tvůrčímu týmu ve společnosti Stellaris a získejte další informace o návrhu a implementaci dosud graficky nejvýraznější hry Paradoxu. Tato exkluzivní 130-stránková kniha, od konceptuálního umění a úplných ilustrací po 3D vykreslování, nabízí sbírku herní grafiky, která není k dispozici nikde jinde. Zahrnuje také pohled na myšlení, které přineslo tento design, problémy, s nimiž se tým setkal, a způsob, jakým nakonec ožil vizuální styl. Stellaris: Nekonečné hranice - román od Stevena Savile (e -kniha): Nejprodávanější autor Steven Savile napsal originální román odehrávající se ve světě sci-fi filmu Paradox 'Stellaris. Důkaz, že lidstvo není ve vesmíru osamocené, ho rozděluje na dvě poloviny: Má náš druh hledat svou záchranu v navazování přátelství mezi hvězdami nebo v přípravě na neodvratnou válku? Jaké objevy může kolonie očekávat, když vyrazí do neznáma, aby našla zdroj záhadného mimozemského signálu? Stáhněte si a čtěte jako epub, mobi (Kindle) a PDF .. Exkluzivní avatar a ikona fóra Galaxy: Ukažte svou lásku k Stellaris na fórech Paradox a dalších sociálních sítích s exkluzivním avatarem a ikonou. Pozadí obrazovky s podpisy: Vzdejte hold průkopníkem, kteří cestovali do neznáma, s touto tapetou podepsanou vývojovým týmem Stellaris. Název vydavatele: Paradox Interactive Název vývojáře Paradox Entertainment Datum vydání: 09.05.2017 Pegi: 7 Žánr: Simulátor minima

Recenze na Stellaris: Galaxy Edition [Steam]

Zatím nikdo nepřidal hodnocení.